8 MEI 2019

[VIDEO] Majlis Perwakilan Pelajar Pusat Tingkatan 6 SMK Labuan 2018/2019

AMANAT TERAKHIR
Assalamualaikum wbt, salam sejahtera, salam pusat tingkatan enam, pusat siswa dan siswi berkualiti.

Pertamanya, syukur ke hadrat Ilahi, atas kudrat dan limpah kurnianya, atas segalanya-galanya.

Kiranya masa begitu pantas, sehingga celik mata seakan peluru yang melintas, begitau laju meninggalkan. Sedar tidak sedar, kini sudah berada di pengakhiran.

Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan , khusus kepada warga PT6 SMK Labuan, atas peluang dan kepercayaan yang diberikan, memilih insan yang sekelumit ini sebagai Yang Dipertua mpp pt6 smkl...  Peluang ini amat saya hargai dan adalah menjadi harapan saya, agar sepanjang saya berkhidmat bersama teman-teman seperjuangan ahli MPP yang lain, semua kerja dan hasil kami dapat dihargai dan dikenang sampai bila-bila.

Sesungguhnya, kami menjalankan tanggungjawab atas dasar kami ingin membalas semula kepercayaan buat semua pengundi yang telah memilih kami.

Terima kasih juga kepada pensyarah dan pentadbir Pusat Tingkatan 6 Smk Labuan, atas tunjuk ajar dan kerjasama yang diberikan, tanpa anda , kami bagai kapal yang ada arah, cuma sedikit sesat di lautan kekeliruan. Andalah yang menjadi penunjuk arah , membawa kami kepada kebenaran.

Sekalung apresiasi juga saya hulurkan buat Ahli MPP yang lain di atas kerjasama dan bantuan anda. Sesungguhnya saya tidak mampu berdiri seorang, dan anda pun begitu juga. Kita adalah sebuah kapal pelayaran, yang saling lengkap melengkapi antara satu sama lain. Tiada perbezaan, cuma yang ada hanyalah kesatuan.

Akhir kata, terima kasih sekali lagi kepada semua pihak atas segalanya.

Semoga ini menjadi titik tolak kepada revolusi kepimpinan saya dan ahli MPP yang lain, demi menjadi pemangkin kepada pentadbiran dan kepimpinan kerajaan dan negara pada suatu masa akan datang.


Sekian terima kasih.
"Together, we empower"

Yang Di-Pertua,
MPP PT6SMKL 2018/2019

[LAPORAN PENUH]

Post a Comment

0 Comments